marți, 21 aprilie 2009

Tot eu... 21.04.2009




Eu m-am schimbat...mi-am dat seama ca eu am fost cea cu probleme. Bonny...nu s-a schimbat deloc, ea este la fel ca inainte, sta cu Cappy, ies , fac sarbatori impreuna...eu sunt cea care am schimbat multe si m-am schimbat...

Nu mai am acelas cerc de prieteni, nu mai fac ceea ce faceam si inainte...adica au mai intervenit anumite lucruri noi pe care le fac, locuri pe unde ma duc, prietenii cu care ies.

Deci eu sunt cea cu probleme...si mi-e frica...mi-e teama ca eu voi fi cea care ma voi intoarce, si nu voi mai gasi aceeasi caldura de inainte...mi-e frica sa o pierd pe Bonny, mi-e frica sa imi fac alta prietena, poate nu va mai fi alta ca ea...

Dar eu sunt o prietena devotata, asa am fost intotdeauna...de ce nu sunt asa si acum? de ce m-am schimbat? Cred ca am suferit prea mult dupa Bogdan, iar ca sa nu ma exteriorizez si sa nu imi fac mai mult rau am cautat sa imi schimb cercul de prieteni, sa schimb ceea ce faceam inainte pentru a nu-mi aminti de el, sa nu stau singura foarte mult timp...


Incerc sa privesc in mine, in ceea ce sunt eu...si nu gasesc nimic.Imi mai apar vagi insulite de scapare din marea pe care o detin, acum, am un colac de salvare in Alex...asta e tot ce vad in momentul asta...las si eu sa vina totul de la sine, sa incer sa mentin echilibrul in care cred cu tarie si care m-a tinut plutind si atunci cand nu mai aveam nici o cale de scapare.


Totul se rezuma la ceea ce tu crezi si ceea ce tu vrei sa faci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu