joi, 2 aprilie 2009

Bonny...


Cum e o prietenie adevarata? multi dintre noi ne punem intrbarea asta...si desi nu ii cunostem adevaratul raspuns.Insa toti cand ne supara prietenii cei mai buni...spunem ca nu au fost niciodata langa noi, nu v-a ajutat...nu sunt eu in masura sa stiu pentru toti cat de bun prieten v-a fost acea persoana, dar eu una ma mandresc gasind-o pe fata asta care imi e cea mai buna prietena de pe tot mapamondul.Nu ne-am certa pentru nimic in lume,si de 4 ani de cand sunt prietene de fiecare data am uitat tot daca ne-a deranjat ceva una la cealalta...si nu am mai deschis niciodata acel subiect, si mereu incerca sa ma induca intr-o stare buna daca eram suparata,si m-a ajutat de cate ori a putut si a fost nevoie....Eu in sinea mea cred ca asta e prietenia, chiar daca e la km distanta de tine...chiar daca va vedeti foarte rar...dar ceea ce e cel mai inportant este ca e mereu acolo langa tine...si nu neaparat fizic, ci sufleteste si psihic...dar acelas lucru sa il faceti si voi petru ei.Sa nu te intrebi niciodata cati prieteni ai, gandeste-te mai intai pentru cati esti tu prieten.Pentru mine asta e prietenia adevarata,sa nu se tina cont de nimic, sa uiti ca v-a suparat,sa uiti ca te deranjeaza acel lucru la ei.
In sinea mea ma bucur ca am cunoscut-o si m-as bucura foarte mult sa stiu ca si voi aveti astfel de prieteni...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu