joi, 2 aprilie 2009

Iubesti? 17.03.2009


Imi place tot ce ma inconjoara, iubesc natura, marea, muntele, Bucurestiul, Sibiul, cartierul in care stau, imi iubesc prietenii, sa stau pe o banca in parc, cu prietenii, desi ne este foarte frig, in club unde muzica uneori avem inpresia ca este prea tare, lumina prea puternica, bautura cu prea mult alcool...uneori iubesc ce mi se intampla.Doar ca sunt oameni care iti strica toata bucuria aceasta, ganduri cu amintiri ce te apasa si nu te lasa in pace. Vreau sa scap de ele, nu sa le uit, sa nu le mai am, vreau doar sa nu ma mai doara, dar tu prin ce ai trecut ca sa stii despre ce scriu si ce simt.Multi din noi putem spune ca am iubit...dar de ce AM iubit si nu mai iubesti inca...pentru ca asa ne gandim aproape de fiecare data...orice dragoste trebuie sa se termine undeva...sa se termine tot...