luni, 27 iulie 2009

Vechii colegi, uitate amintri...


Ca de fiecare data ma trezesc de dimineata si in drum spre servici, ma uit pe geam si vad oameni grabiti, somnorosi, fericiti... Am trecut prin fata blocului unei foste colege de clasa din scoala generala, si mi-am adus aminte de acele zile de scoala.Ea, colega care purtam acelas nume...ma gandeam la ea.

Nu a fost o copila agreata de ceilalti colegi...si ma intreb de ce?Intradevar, avut ceva probleme in copilarie, dar era o fata absolut normala.Colegi se amuzau pe seama ei, la un moment dat si eu am facut-o, dar mi-am dat seama ca nu fac bine.In loc sa ramanem toti cu amintiri placute din primi ani de scoala, ei ii lasam un gust amar.

Am realizat ca imi pare foarte rau de ceea ce am facut cu toti, insa nu uit ca i-am fost si prietena.Cred ca eram prin clasa a 6 a cand eram foarte curioasa sa stiu cum gandeste pe inauntrul ei, era si probabil ca inca mai este, o fata foarte buna si credincioasa.Isi dorea prieteni, si nu intelegea de ce toata lumea o respinge, si pentru toti ceilalti copii din scoala era invizibila sau doar ceva care te putea amuza.O admir pentru rabdarea pe care a avut-o cand toata lumea o lua peste picior.

Mi-am adus aminte de toti fosti mei colegi, si de petrecerea de sfarsit a celor 8 ani petrecuti in acea scoala cu acei colegi si profesori.Ma bucur enorm pentru ea, ca probabil acei 8 ani au fost un calvar, dar acea petrecere de "La Revedere" a fost ca un vis devenit realitate pentru ea.

In ultimul an scolar ne-a venit un nou coleg, pe care ,bineinteles, toate felete il placeau...si eu ma regaseam printre ele, si eram geloasa...de ce trebuie sa placa atator fete acelas baiat care imi placea si mie...

Magia s-a facut prezenta...la acea petrecere...la care nimeni nu isi putea imagina ca fata, de care toata lumea s-a amuzat 8 ani, era cea mai frumoasa dintre toate.Imi aduc aminte cum fetele care erau de obiceai in centrul atentiei, se uitau geloase fiindca toate privirile erau tintite spre ea...cea care acum nu ne mai amuza...ci ne-a lasat cu gura cascata.Si cred ca magia s-a petrecut atunci cand baiatul care era placut de toate fetele...s-a dus la ea, si a invitat-o la dans.Ma uitam la ea...si ma bucuram...ma bucuram ca in sfarsit se simte apreciata, era probabil prima data cand o priveam toti si nu radeam.O admiram...avea o rochita pana deasupra genunchilor, parul plin cu sclipici, un mic fluturas, de parca isi gasise un culcus in blondul parului ei.Era superba! Dansand cu baiatul placut de noi toate...probabil ca s-a simtit in al 9 lea cer...


Cred ca este asa in fiecare clasa, doar ca finalul nu este intotdeauna la fel...eu ma bucur ca am vazut cu ochii mei miracolul din Clasa VIII - A promotia 95' - 03' Scoala Generala 192.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu