luni, 13 iulie 2009

Alexandra ca o muza - 08.07.2009


"" Spun din nou "La revedere" ...plec, si nu stiu daca ma mai intorc! Suspin si inima mi se rupe in bucati mici fara ca cineva sa afle... ""
Zbor, si totusi sunt la pamant.Ating cerul cu finete, fara a-l zgaria.
Fara rost!
Fara rost, este si sufletul meu cald, si stomacul fara fluturasi. Fara rost e soarele galben, el ma poate ucide acum, si nu pierzi nimic. Trimit o armata, pe campul larg al sufletului meu.Triumful va fi mare! insa lupta va fi grea.Uita-te in sufletul tau.Epoca libertatii se apropie...batalia este crancena, inima si mintea.
Sufletul mea va plange de oricare din pierderi.Dar stiu ca victoria ma va ridica mai sus...si voi stii ca imi este imposibil sa zgarii nori.
Fara rost! dar iubesc...

Alexandra...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu