duminică, 21 iunie 2009

21.06.2009 Adevarul !


Mi-am linistit sufletul.Cred ca remediul cel mai bun al unui suflet linistit,si calm din punct de vedere sentimental este adevarul.

Adevarul, poate duce catre rezolvari bune, dar si rele.Adevarul meu, se afla aici, si in familia mea, prieteni, cunostintele pe care le am.Zilele trecute mi-am invatat o lectie.Nu vreau sa ii spun "lectie de viata" am impresia ca suna mult prea greu pentru ceea ce este cu adevarat.Adevarul este simplu.

Probabil de aceea fiecare din noi, dupa ce am mintit, si acea persoana afla adevarul, ii spui ca nu este ceea ce pare sau crede...si iti ceri iertare.De ce? De ce sa-ti ceri iertare pentru ca ai gresit.Aici, din aceste moment putini inteleg sensul iertarii...nu trebuie sa gresesti. Spui adevarul, iar daca adevarul este cunoscut, iertarea nu mai exista, iar greseala dispare.Nu mi se pare o lectie de viata, este doar o logica.Nu minti, daca nu iti place sa fii mintit.Ma bucur ca pot face asta acum fara retineri indiferent de consecinte.E doar o lectie, ce mi-a fost predata involuntar,tot prin adevar...spunandu-mi-se adevarul de Alex.Ador asta!

Daca sti sa inveti din ceea ce alti iti spun sau gresesc, atunci tu vei avea un suflet mai linistit.

Asa cum sunt eu acum.Azi, m-am intalnit cu Gabi pentru prima data dupa ce i-am spus adevarul.Sincer, la inceput mi-a fost greu...raspunsul lui fiind foarte intarziat,dar acum,sunt foarte bine.Parca il privesc mult mai usor in ochi, fara teama sau retinere, comunic mult mai bine...si ma bucura asta.Atingand apogeul sinceritatii mele fata de el...acum ma simt mai relaxata.

Si distractia alaturi de amici sau prietenii meie mult mai mare.Acum sufletul imi este mare, deschis si placut.

Ma bucur pentru mine.Ma simt mandra de ceea ce am facut.Am vorbit cu Alex, care imi placea, si inca imi mai place...dar i-am promis ceva, si vreau sa ma tin de promisiune.Iar acum, cand am lamurit lucrurile si cu el, imi este mult mai bine si usor sa-mi tin promisiunea.

Bogdan, sper doar sa nu-si piarda speranta, sa creada tot in el, si in ceea ce vrea sa faca.Bineinteles ca am vorbit si cu el.I-am spus ce simt si ce nu legat de el.Am fost placut surprinsa, intelegandu-mi sentimentele si ca incearca sa mai lupte pentru el.

Gabi...a fost cel mai grea, dar usoara parte.Am stat ani cu o speranta, care inca mai exista, si poate va mai fi mult timp de acum inainte...nu regret.Nu as avea de ce, e frumos sa iubesti.

Intelegerea pot spunde ca este dar de la Dumnezeu.Este tot ce ne dorim toti, oriunde, oricand, si cu oricine.Asta imi ofera el.Intelegere. Ma incanta, si multumeste enorm.Nu am apucat sa vorbesc prea multe cu el...dar poate nu a fost momentul sau loc de mai mult.

Acum...cand am spus ADEVARUL tuturor pe plan sentimental, chiar daca mai tin la ei, si poate il si iubesc pe unul din acestia, simt ca imi este bine.Imi este bine singura.Nu stiu mai tarziu, sa nu dureze foarte mult aceasta singuratate...dar pe moment...

Timpul ne creaza conditii, pe care noi le respectam sau ne adaptam asupra lor creand propriile conditii.Adevarul, spargand orice zid sufletesc sau sentimental, care se zbate in noi.

Fi sincer! Invata! Traieste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu