miercuri, 3 iunie 2009


Cand am intrat in camera, l-am cautat in nestire cu privirea, nerabdatoare.Eram foarte fericita ca il voi vedea, dar totodata stiam ca nu il mai pot saruta sau tine in brate.Realizasem ca am gresit fata de el...si vroiam sa-mi cer scuze, dar bineinteles ca nu am avut ocazia.Eram in camera cu totii...ametiti...ma uitam la Alexandra, apoi la el si ma opream.Imi opream privirea la el in speranta ca nimeni nu va observa ca ma uit insistent la el, ma gandeam cat de mult imi place.Ii conturam bine trasaturile fetei si realizam ca din ce ma uit la el, mai mult imi place.Cristi era asezat intre noi doi, si mi se parea ca a facut-o intentionat...Whisky ma mai amuza, vorbind despre ceva banal.Si radeam cu atat pofta, cu gandul de a nu ma vedea el suparata.Atunci cand el mai completa ceva, aveam reflexul de a-l atinge pe brat sau picior, doar in speranta de a-l simti langa mine.Il atingeam cu grija, ca pe un bebelus, aveam grija sa nu fiu prea insistenta ce aceste gesturi si sa se simta constrans de mine.Am simtit ca a existat o tensiune intre noi, dar nici unul nu am avut curajul, sau cel putin nu am vrut...Poate ca a fost mai bine ca am reactionat asa amandoi.M-a deranjat ca nu prea a vorbit cu mine...ca inainte, sau poate doar mi s-a parut...oricum stabilisem ceva, i-am promis si trebuie sa ma tin de cuvant.
Tot ce imi mai ramane acum este sa astept si sa am speranta ca ma va suna cand, sau in caz ca se va despartii de ea.
Offf...vreau sa cunosc pe cineva, sa nu ma mai gandesc la el...sa trec odata peste asta.
Astept...o sa astept cat va fi nevoie...doar in speranta ca va exista ceva si ma va desprinde de toate astea, de tot ce scriu aici.
Astept....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu