luni, 25 mai 2009


Tot ce se intampla, am impresia ca se rasfrange asupra mea...el, si el ,si el , si el , si ea , si tu, si ei.Nu mai simt nimic...de fapt simt, dar pentru cine nu trebuie...ma refugiez in ce nu imi va oferi satisfactie, si dupa aceea stau sa caut solutii de mijloc, sa ma complac in diferite situatii.
Vreau sa plec! sa las tot ce ma inconjoara, toate pasiunile,placeri, prieteni, blogul asta care am impresia ca nu e cine stie ce...si doar imi arunc si eu gandurile pe aici...nimic interesant.
Si daca tot nu e nimic interesant nici nu mai scriu...
Nu as avea de ce? Oricum nimeni nu ma asculta, unii sunt uimiti cand ma vad in starea de acum...de ce? eu nu sunt om? nu am si eu sentimente? nu am placeri? vise si dorinte? ...
Nimic interesant pentru altcineva...oricum am fost asa pentru toata lumea...intotdeauna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu