duminică, 31 mai 2009

As vrea sa stiu 19.05.2009


Din craterul adanc
O inima desparte
Lupii urla spre luna plina
Uitand de mine,
Si doar hipnatizati
De sufletul amortit, lovit de durere
Luna plina in corpul ceresc
Eu, regina...
Ii cer alinare.
Lumanarile topindu-se in nestire
Privirea larga parca o stinge
Pixul imi zgarie hartia
Uda de lacrimi...
Doborata de frumusetea ta
Si amintirile cu plimbari
Cu soare, cu flori,
Cu ploaie.
Etatea zdrobind timpul langa tine
Realizand munti si oceane,
Lacuri si morminte.
Liftul imi coboara tot mai mult.
Pe aripi de fluturi
Ticaitul ceasului imi loveste auzul
Si vremea, si amintirile...
Si dragostea...


Mi-am adus aminte de cei pe care ii plac foarte mult.Azi m-am delasat total de inima si de sufletul meu, pur si simplu nu mi-a pasat.Acum, cand s-a lasat seara peste noi, si stelele se fac vazute pe cer, mi-a revenit iar dragostea...cred ca acum sufletul meu mai rezista doar in speranta ca va veni unul din ei intr-o buna zi si va ramane langa mine ore in sir tinandu-ma in brate, si sarutandu-ma fin...
As vrea sa stiu tot mai multe de tine, sa ma joc in parul tau, sa-ti vad zambetul la intalnire...sa-ti aud glasul dimineata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu