joi, 11 februarie 2010


simpla si eleganta...o idee fina.fluiditatea indepartata de imagine este tot ce am...sau nu...?mi-am propus ceva.Am sa reusesc! te am! te simt! doar ca uneori...dispari...ciudat, parca o furtuna navaleste asupra mea iar rasaritul noptii ce ma inconjoara imi distruge trecutul...acru? dulce? greu de sustinut o asemenea decizie.Imi iubesc defectele.sensul descifrat de cateva cuvinte, tastate doar, caci evolutia a ajuns intr-un punct destul de inalt, si nu mai stim sa folosim calimara cu cerneala.Cati dintre noi inca isi mai scriu gandurile pe hartie? Eu da! doar ca este cu mina de pix si nu cu cerneala.Cand gandurile isi doresc sa prinda contur, si sa iasa in lume...mai linistitor este mana miscandu-se intr-un ritm cunoscut tuturor invatat in primul an de scoala.

2 comentarii: