joi, 8 octombrie 2009

proletcultismul - 09.10.2009


Ce vrei? Cine esti?
Se vii mut si nevazut ca in povesti?
Aici nu mai sta nimeni
De douazeci de ani...
Eu sunt risipit prin spini si bolovani...
Au murit si numarul de la poarta,
Si clopotul, si lacatul, si cheia.


Doar intr-o clipa mi s-au spulberat toate amintirile din ultimi 6 ani .Nu mai vreau sa privesc asolut deloc innapoi...mi-as aminti doar eu...
Nu mai exista prietenie, gandurile imi preseaza creierul printr-o durere insuportabila. Amintirile le sterg! Cred ca va fi cea mai mare incercare asupra mintii mele de pana acum.Nu sunt un geniu neinteles, doar sa nu ma uite, sa nu ma arunce ca pe un mar stricat.Dar sunt oare un mar stricat? Nu mi-a spus nimeni, nimic.Eu am incercat sa nu uit de unde am plecat, si ce aveam atunci si cred ca am reusit...
Dar acum trebuie! Ma simt fortata de imprejurari, trebuie sters tot!
SI PUNCT !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu